10duizend | Rotterdams Philharmonisch Orkest
4318
post-template-default,single,single-post,postid-4318,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Rotterdams Philharmonisch Orkest

Wat: Online marketing & pers
Wanneer: 2015 – 2016

Het Rotterdams Philharmonisch is een modern orkest met sterke wortels in de traditie van de klassieke muziek en het temperament van de thuishaven Rotterdam. Volgens kenners onderscheidt het zich door de intensiteit van zijn concerten, de kleurrijke klank en de gedurfde manier waarop het zijn publiek benadert.

Marco van Schaardenburgh was hier verantwoordelijk voor contact met de pers en zorgen dat de media met enige regelmaat verslag doen van de producties van het Rotterdams Philharmonisch Orkest. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor het vertellen van het verhaal van het orkest via Social Media (met name Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en LinkedIn).

Bij een philharmonisch orkest is traditie erg belangrijk en streven de musici naar de perfecte uitvoering van de muzikale werken. Nieuwe media kent nog weinig traditie en snelheid gaat meestal boven perfectie. Een tegenstelling waar het continu zoeken is naar het beste uit twee werelden.